Wskaźniki za 2020

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za I półrocze 2020 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 77,33 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 15,9 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  3,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  4,90 dnia

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za II półrocze 2020 roku.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 77,31 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 18,80 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  2,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  7,27 dni

 

Wskaźniki jakości usług telekomunikacyjnych za 2020 rok.

1 Sprawność usuwania uszkodzeń w ciągu jednej doby 77,32 %
2 Wskaźnik reklamacji poprawności faktur 0,00 %
3 Średni czas usuwania uszkodzeń 17,00 godz.
4 Liczba uszkodzeń przypadających na 100 łączy w sieci telekomunikacyjnej  5,00 szt.
5 Średni czas oczekiwania na przyłączenie do stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej  6,35 dni