Moja faktura

Dbając o wygodę i bezpieczeństwo danych Naszych Abonentów Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące wprowadziła od 1 marca 2012 roku nową bezpłatną usługę Faktura elektroniczna wraz z wykazem połączeń.

Faktura elektroniczna ma taką samą wartość prawną, jak faktura w formie papierowej. Spełnia wszystkie wymogi prawa podatkowego, a tym samym jest akceptowana przez Urzędy Skarbowe. Faktura elektroniczna to przede wszystkim wygoda ponieważ może być pobierana z dowolnego komputera oraz z dowolnego miejsca w którym w danej chwili Abonent się znajduje. Korzystając z tej usługi Abonent pozbywa się papierowych faktur, a co za tym idzie chroni środowisko.

Aby korzystać z nowej usługi Faktury elektronicznej należy wypełnić i dostarczyć podpisany druk oświadczenia, który jest dostępny w wersji elektronicznej (na dole strony). Oświadczenie można również otrzymać w wersji papierowej w naszych Biurach Obsługi Klienta (w Łące, Czarnej, Kamieniu i Sokołowie Małopolskim).

Zapraszamy do korzystania z Systemu Faktury Elektronicznej

 

Zaloguj się do Systemu Faktura Elektroniczna

 

Podpisaną Akceptację faktury w formie elektronicznej można dostarczyć:

  • osobiście do jednego z naszych Biur Obsługi Klienta (w Łące, Czarnej, Kamieniu lub w Sokołowie Małopolskim)
  • wysłać mailem na adres biuro@wist.com.pl (Akceptacja musi mieć odręczny podpis)
  • wysłać listem poleconym do nas na adres:
    Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące
    36-004 Łąka 175

Numer konta bankowego na który należy kierować wpłaty za Faktury telekomunikacyjne - Bank Spółdzielczy w Jasionce 48 9191 0000 2001 0000 0231 0002

INSTRUKCJA OBSŁUGI SYSTEMU FAKTURY ELEKTRONICZNEJ

Akceptacja faktury w formie elektronicznej