Aktualności

Informacja dotycząca zmian w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Spółdzielnię Telekomunikacyjną „WIST” w Łące

2010-09-01 08:00:00

 

Spółdzielnia Telekomunikacyjna „WIST” w Łące proponuje zmiany w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Spółdzielnię Telekomunikacyjną „WIST” w Łące w związku z nowelizacją Prawa telekomunikacyjnego (Dz.U. Nr 85, poz. 716 z dnia 24.04.2009r), której głównym celem jest usprawnienie instytucji i mechanizmów związanych z rynkiem telekomunikacyjnym, w tym pełniejsze dostosowanie przepisów polskiego Prawa telekomunikacyjnego do prawa europejskiego.

Na podstawie Uchwały nr 2/2010 z dnia 30.09.2010 roku Zarządu Spółdzielni Telekomunikacyjnej „WIST” w Łące wprowadza się następujące zmiany w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Spółdzielnię Telekomunikacyjną „WIST” w Łące:


1. § 5 zdanie pierwsze otrzymuje brzmienie: „Abonent zobowiązany jest do uiszczania niezależnie od ilości zrealizowanych połączeń stałej opłaty abonamentowej na którą składa się:

  • zapewnienie sprawności łącza z zakończeniem sieci oraz utrzymanie ich w gotowości do świadczenia usług,
  • stały dostęp do sieci telefonicznej Spółdzielni z możliwością korzystania z usług,
  • możliwość korzystania z usług telekomunikacyjnych na warunkach określonych w Umowie, Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Spółdzielnię Telekomunikacyjną „WIST” w Łące i Cenniku Usług Telekomunikacyjnych.”


2. w § 8 ust. 2 w miejsce wyrazów „w szczególności” wpisuje się wyrazy „co najmniej”

  • w miejsce wyrazów „świadczone usługi, dane o ich jakości” wpisuje się wyrazy „rodzaj świadczonych usług” oraz dodaje się wyrazy:
  • „okres rozliczeniowy”
  • skreśla się wyrazy „zakres obsługi serwisowej”
  • po wyrazach „rozwiązania umowy” dodaje się wyrazy „tryb i warunki dokonywania jej zmian”

3. § 20 otrzymuje brzmienie:
„ust. 1. W ramach obsługi serwisowej Spółdzielnia zapewnia Abonentowi:

  • sprawność sieci telekomunikacyjnej od urządzenia końcowego zainstalowanego u Abonenta do styku z siecią innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych,
  • bezpłatne okresowe przeglądy stanu technicznego pracy łącza,
  • bezpłatne usuwanie awarii i usterek,
  • sprawdzanie instalacji wykonanej przez abonenta.

ust. 2. Spółdzielnia zobowiązuje się usunąć awarię lub usterkę uniemożliwiająca korzystanie z usług telekomunikacyjnych w ciągu 24 godzin w dniach roboczych (tj. od poniedziałku do piątku) od chwili jej zgłoszenia, chyba, że nie jest to możliwe z przyczyn niezależnych od Spółdzielni.”


4. w § 26 dodaje się ust. 4 o brzmieniu: „W przypadku zadłużenia Abonenta Spółdzielnia może dokonać potrącenia z kwoty należnego Abonentowi odszkodowania. W przypadku braku zadłużenia albo gdy wysokość odszkodowania przewyższa zadłużenie kwota odszkodowania zostanie zaliczona na poczet bieżących należności albo wypłacona Abonentowi zgodnie z jego życzeniem w terminie 14 dni”.

5. w § 26 dodaje się ust. 5 o brzmieniu: „Aktualny Cennik Usług Telekomunikacyjnych Spółdzielnia publikuje na stronie internetowej www.wist.com.pl.”

 

Informujemy również, że w przypadku braku akceptacji w/w zmian abonent ma prawo wypowiedzenia umowy.